جشن با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول)

در این مقاله ازموسسه نی نی میکس به برگزاری جشن با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) می پردازیم. شما می توانید کلیه یک گروه شش تایی از سگ های نگهبان، به رهبری پسری زرنگ و خبره به نام رایدر، در کارتون

در این مقاله از موسسه نی نی میکس به برگزاری جشن با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) می پردازیم. شما می توانید کلیه یک گروه شش تایی از سگ های نگهبان، به رهبری پسری زرنگ و خبره به نام رایدر، در کارتون سگ نگهبان ماجراهایی را دنبال می کنند. توله سگ های قهرمان با شعار، “هیچ کاری آنقدر بزرگ و سخت نیست، هیچ توله سگی برای انجام کار ها خیلی کوچک نیست” با کمک یکدیگر برای حفاظت از جامعه تلاش می کنند. در بین اعضای این گروه از سگ آتش نشان مارشال، توله سگ پلیس چیس، و اسکای نترس می توان نام برد. همه این سگ ها دارای مهارت، ابزار و وسایل های خاصی هستند که در ماموریت های نجات به آنها کمک می کنند. چه نجات یک بچه گربه در میان باشد یا نجات دادن یک قطار از ریزش کوه، سگ های نگهبان همیشه برای چالش ها آماده هستند.

ایده های جشن با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول)

سگ نگهبان یکی از معروفترین کار های نیک جی.آر تا به امروز می باشد. کودک شما هم عاشق این شخصیت های کارتونی است و درک این موضوع هم چیز عجیبی نیست، توله سگ های دوست داشتنی با یک ماجرای هیجان انگیز جذاب آن را کارتون مورد علاقه ی بچه ها ساخته است که از دیدن آن نهایت لذت را می برند. رهبر گروه سگ های نگهبان پسری ۱۰ ساله به نام رایدر است و تیمش را گروهی از توله سگ های نترس مثل، توله سگ پلیس چیس، توله سگ آتش نشان مارشال، خلبان نجات اسکای، توله سگ ساخت و ساز رابل، توله سگ کنترل آب زوما، مسیول بازیافت راکی، و توله سگ حفاظت از کوه، اورست تشکیل می دهند. ریسک کردن برای خطر اهمیتی ندارد، این هفت توله سگ نگهبان شجاع و ستودنی همیشه هنگام خطر آماده به خدمت هستند. آنها همیشه با کار تیمی و مشارکت یکدیگر مشکلات را بر طرف می کنند. آنها برای جلب توجه یا معروف شدن نمی جنگند. هر عضو این تیم مهارت های خاص خود را داراست که به کمک آنها کار ها به سرانجام می رسند. هیچ کاری آنقدر ها بزرگ نیست و هیچ توله سگی را دست کم نگیرید!! اگر کوچولوی شما عاشق این برنامه کارتونی است، ما در نی نی میکس تمام لوازم تم تولد سگ نگهبان را برای برگزاری فوق العاده ترین، مهیج ترین، و خاص ترین جشن تولد کودک شما را مهیا کرده ایم

  • کارت دعوت

وقت آن است که مهمان کوچولو های این جشن را از برگزاری جشنی با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) با خبر کنید! آنها با دیدن کارت دعوت تم سگ نگهبان از خوشحالی جیغ می کشند. با کارت دعوت های زیبا و رنگی سگ نگهبان، تمام دوستان کودک  خود را برای یک جشن شاد و مهیج دعوت کنید.

کارت دعوت تم تولد سگ نگهبان

  • دکوراسیون

اولین کاری که برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده برای کودکان باید انجام دهید، درست کردن یک دکوراسیون زیبا و کودکانه برای آنها است. با نصب بنری زیبا از این تم تولد پسرانه جذاب و تزیینات دیگر مثل نصب ریسه تولد تم سگ نگهبان خانه ی خود را به مرکز برگزاری این جشن تولد تبدیل کنید. مارشال، چیس، راکی، زوما، رابل، اسکای و اورست همگی در این جشن شرکت دارند. مطمین باشید تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) آنقدر ها برای کودکان جذابیت دارد که ماه ها بعد از این جشن هم درباره ی آن صحبت خواهند کرد.

ریسه تولد تم سگ نگهبان

  • ظروف روی میز و لوازم تولد تم سگ نگهبان

با سفارش تمامی لوازم روی میز تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) از بشقاب و لیوان، پاپ کرن تم سگ نگهبان، دستمال و سفره و غیره ازموسسه نی نی میکس اتاق غذا خوری خود را به زیباترین و شاد ترین مکان این جشن تبدیل کنید. (دقت داشته باشید که برروی تمام وسایل تولد عکس و حتی اسم کوچولوتون چاپ می شود ) مهمان کوچولو های این جشن هنگام غذا خوردن با توله سگ های دوست داشتنی این تم بر روی ظروف سرگرم می شوند و غذایشان را با اشتهای بیشتری می خورند.

پاپ کرن تم تولد سگ نگهبان

  • بادکنک آرایی

با اضافه کردن بادکنک های زیبای متناسب با تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) به دکوراسیون خود، دکوراسیونی زیبا تر و خاص تر داشته باشید. استفاده از بادکنک هلیومی های آبی و قرمز و سفید و یا هر رنگ دیگری برای جشن تولد با تم سگ نگهبان مناسب می باشد.

چند بادکنک قرمز و آبی را باد کرده و گره بزنید. روی مقوایی مشکی قطره یا بیضی هایی به اندازه ی ۱۰ سانت بکشید و با قیچی ببرید. این قطره های مشکی رنگ را مانند گوش های سگ به دو طرف بادکنک از گردنه ی بادکنک به پایین بچسبانید. در صورت امکان چشم و بینی هم برای بادکنک سگ مانند خود درست کنید و یا از چشم های آماده در بازار استفاده کنید. با بستن ربان های پیچ پیچی به دور گردنه ی آنها، این بادکنک های دست ساز خود را از سقف آویزان کنید. مانند شکل زیر

تزیین بادکنک تم تولد سگ های نگهبان

 

  • ایده هایی برای غذا

کل فضای جشن تولد کودک شما از دکوراسیون، بادکنک ها، ظروف و غیره مطابق تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول) می باشد. پس چه بهتر در لیست غذا ها و خوردنی های این جشن هم چیز هایی مطابق با این تم وجود داشته باشد تا میز تولد کودک شما را زیبا تر سازد. از این رو در این بخش ایده هایی مختص این کار برای شما آورده شده است:

– اسنک های به شکل استخوان. برای تهیه ی این اسنک ها به نان های ساندویچی چهار گوش و پنیر ورقه ای و کالباس نیاز دارید. بر روی تخته ای نان ها را به صورت استخوان به یک اندازه برش دهید. همچنین کالباس ها و پنیر ورقه ای ها را دقیقا به شکل و اندازه ی نان ها ببرید و یک ورق کالباس و پنیر را بین دو عدد نان استخوان شکل قرار دهید تا ساندویچ های استخوان شکل شما درست شود. به همین سادگی. همچنین می توانید به جای کالباس از مارمالاد و کره بادام زمینی هم برای پر کردن وسط این نان ها استفاده کنید.

اسنک برای تم تولد پاو پاترول

 

– شیرینی های کوچک استخوان شکل.

– ژله های آبی رنگ به شکل ظرف آب

ژله تم تولد سگ های نگهبان

 

– کاپ کیک های تزیین شده با خامه و بیسکوییت و اسمارتیز به شکل پنجه ی سگ بر روی کاپ کیک ها.

کاپ کیک تم تولد پاو پاترول

  • بازی و سرگرمی

با قرار دادن بازی و سرگرمی هایی گروهی و مهیج، درست مثل توله سگ های دوست داشتنی این کارتون، در لیست برنامه های این جشن تولد مهمان کوچولو های خود را هیجان زده و سرگرم نگه دارید. بازی هایی هیجانی و پر فعالیتی مثل دنبال کردن در بین موانع و غیره. با این بازی و سرگرمی ها روزی خاطره انگیزی را با تم تولد پاو پاترول برای مهمانان و کودک خود به یادگار بگذارید.
برای دیدن تمام وسایل تولد با تم زیبای سگهای نگهبان برروی لینک زیر کلیک کنید .
  تمام وسایل جشن تولد با تم زیبای سگهای نگهبان را اینجا ببینید.

تم سگهای نگهبان

تولدی با تم سگهای نگهبان

تم تولد سگ های نگهبان ( پاو پاترول)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *